.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محسن رضایی دوشنبه هفته آینده به گلستان سفر می کند

محسن رضایی، نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دوشنبه هفته آینده به استان گلستان سفر می کند.

به گزا رش شمال نیوز به نقل از مهر ، رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی در گلستان  گفت: حضور در گلزار شهداء و تجدید میثاق با شهداء، دیدار با دانشجویان، سخنرانی در دانشگاه گرگان و جلسه پرشش و پاسخ ، دیدار با نماینده ولی فقیه و دیدارهای مردمی از جمله برنامه های سفر یکروزه رضایی به این استان است.

علی اصغر نقوی افزود: پیشرفت و عدالت با جامعه توحیدی مهمترین آرمان و هدفی است که رضایی در صورت پیروزی در انتخابات درصدد تحقق و اجرایی شدن آن است.

وی اظهار داشت: امنیت، رفاه اقتصادی، اشتغال، دولت آزادی و رفاه و نشاط اقتصادی و .. از دیگر مواردی است که به عنوان اهداف فراروی دولت آینده رضایی ترسیم شده است.

به گفته نقوی، رضایی با ارائه پیشنهاد طرح مناظره نامزدهای انتخاباتی، گفتمان و رویکر جدیدی را در عرصه انتخابات برای آشنایی بهتر مردم با آرای و نظرات نامزدها مطرح کرده است.

رئیس ستاد انتخاباتی رضایی در گلستان، شرکت در انتخابات را تکلیف دینی و شرعی دانست و از همه گروهها خواست تا برای حضور یکپارچه مردم در این دوره انتخابات برنامه ریزی و نیاز سنجی کنند.

وی عنوان کرد: اکنون تمامی ستادهای مردمی حمایت از محسن رضایی در گلستان تشکیل و ساماندهی شده و برنامه های خاص طراحی و تدوین شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.444 seconds.